Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2019

Οδός Φραγκοκκλησιάς, 5 χρόνια στασιμότητας...!!!


Η Φραγκοκκλησιάς και σήμερα παραμένει αρρύθμιστη κυκλοφοριακά...

Λάβαμε και δημοσιεύουμε μια ενδιαφέρουσα προσέγγιση του Βασίλη Χατζηαθανασιάδη  για την κατάσταση κυκλοφορίας στην οδό  Φραγκοκκλησιάς,  η ανά κατεύθυνση πυκνότητα οχημάτων δείχνει τον τρόπο χρήσης της οδού ως εξυπηρέτησης υπερτοπικής κυκλοφορίας μέσα στο 24ωρο, εκτός από τις πρωινές ώρες τις υπόλοιπες ο μεγάλος όγκος είναι από Λ. Κηφισιάς προς Λ. Πεντέλης, που θα έχει έχει ενδιαφέρον όταν μονοδρομηθεί η Φραγκοκκλησιάς από Σάμου έως Λ. Κηφισίας να ξαναμετρηθούν...

«Καλημέρα  
Χθες είχα τη δυνατότητα να αφιερώσω ολόκληρη σχεδόν την ημέρα στην καταμέτρηση της κίνησης οχημάτων μπροστά από το σπίτι μου (βρίσκεται επί της Φραγκοκκλησιάς μεταξύ Βαλτετσίου και Ροδοδάφνης).

Από πλευράς μεθοδολογίας μετρήθηκε η κυκλοφορία οχημάτων (χωρίς τα ποδήλατα) ξεχωριστά για κάθε κατεύθυνση επί ένα αυστηρά χρονομετρημένο δεκαπεντάλεπτο στις περισσότερες ώρες του εικοσιτετραώρου (λείπουν δυο σημαντικές ώρες - από τις οκτώ ως τις 10 το βράδυ - και οι έξι νυχτερινές στις οποίες η κίνηση είναι προφανώς σημαντικά μειωμένη). Ειδικά η τελευταία μέτρηση έγινε, για λόγους πληρότητας, τώρα το πρωί.

Νομίζω πως το πινακάκι που ακολουθεί δίνει ακριβή ακτινογραφία του κυκλοφοριακού προβλήματος όπως μεγεθύνθηκε με τις καλοκαιρινές ρυθμίσεις. Η εκτίμηση για τις 12.000 οχήματα για ολόκληρο το εικοσιτετράωρο σε μια τυχαία καθημερινή (παίζει ενδεχομένως ρόλο το ότι ήταν Δευτέρα με κλειστά τα εμπορικά το απόγευμα) νομίζω πως είναι αρκετά ασφαλής. Στο τέλος της Φραγκοκκλησιάς κοντά στη ρεματιά η κίνηση θα είναι βέβαια ακόμη μεγαλύτερη (πάνω από 15.000), καθώς περιλαμβάνει και τα οχήματα που στρίβουν σε Ευζώνων και Βαλτετσίου. Ενδεικτικά αναφέρω πως σε αντίστοιχες μετρήσεις πριν τη διάνοιξη της Φραγκοκκλησιάς το 2014 η διέλευση άγγιζε τις 4.000 οχήματα το 24ωρο.

Ας σημειώσουμε εδώ πως η αύξηση αυτή δεν μεταφράστηκε με μειώσεις κυκλοφοριακών βαρών στις κοντινές περιοχές (Κυπρίων Αγωνιστών - Σωρός κ.α.) καθώς - ως γνωστόν - "οι δρόμοι φέρνουν αυτοκίνητα". Καλό θα ήταν να ελεγχθεί η απόπειρα καταγραφής της κίνησης που ξεκίνησα με άλλες μετρήσεις, καθώς και από τον καθ' ύλην αρμόδιο μελετητή. Και ελπίζω, ακόμη περισσότερο, να ληφθεί υπ' όψη από τη δημοτική αρχή που έχει δεσμευτεί για άμεση υλοποίηση της μελέτης που εγκρίθηκε πριν από 14 μήνες.

Να τονίσω, τέλος, πως η παρούσα εικόνα θα φαντάζει ‘ανεκτή’ – αν δεν υπάρξουν ριζικές αποφάσεις, που θα αντιμετωπίσουν το πρόβλημα – αν κτιστούν με επαχθείς όρους τα 550 στρέμματα του Κάτω Σωρού, που εντέχνως παρέμειναν εκτός σχεδίου πόλεως μέχρι σήμερα... 


Βασίλης Χατζηαθανασιάδης»

Για σύγκριση με 5 χρόνια πίσω (Δεκέμβριος 2014), όταν η Φραγκοκκλησιάς είχε διανοιχτεί 2 μήνες πριν (Οκτώβριος 2014) προς Λ.Πεντέλης ...

Σε μια καθημερινή μέρα (Τρίτη 23/12) και  ώρα  (16.30 έως 17.30), ο κυκλοφοριακός φόρτος στην οδό ΦΡΑΓΚΟΚΛΗΣΙΑΣ & ΑΚΑΚΙΩΝ η οποία ενώνει χωρίς ιδιαίτερες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις τις Λ.ΠΕΝΤΕΛΗΣ & ΚΗΦΙΣΙΑΣ στο ΠΟΛΥΔΡΟΣΟ  ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ανέρχεται στο εντυπωσιακό αριθμό των 810 οχημάτων/ώρα  !!! 

Φραγκοκλησιάς & Ακακιών, 810 οχήματα/ώρα !!! ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ !!!


Η διέλευση του φορτηγού (47:21)  με το επικίνδυνο φορτίο (;) εντός αστικής περιοχής αμιγούς κατοικίας  αφιερωμένη στους υπερμάχους της ανεξέλεγκτης διαμπερούς  κυκλοφορίας στο συνολικό μήκος της ΦΡΑΓΚΟΚΛΗΣΙΑΣ στο Πολύδροσο .


Πρώτο συμπέρασμα τίποτα δεν άλλαξε ουσιαστικά τα 5 χρόνια...

Τον Οκτώβριο 2014 όταν λειτούργησε η διάνοιξη της οδού Φραγκοκκλησιάς προς Λ. Πεντέλης με απόφαση του ΣτΕ ο Παναγιώτης Πάντος είχε γράψει ένα εκτενές άρθρο με τίτλο " ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΑΝΟΙΞΗΣ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΦΡΑΓΚΟΚΛΗΣΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΛΕΩΦΟΡΟ ΠΕΝΤΕΛΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥΣ"

Εκτιμάται ότι παραμένει επίκαιρο και σήμερα…

Η τελευταία απάντηση σήμερα για το ζήτημα της Φραγκοκλησιάς της ΤΥ Δήμου Αμαρουσίου...



και η απάντηση της Τροχαίας Κηφισιάς στο αίτημα αστυνόμευσης 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου